Serviciul Evidenta Persoanelor din cadrul Primariei Municipiului Zalau va extinde programul de lucru cu publicul si in zilele de sambata si duminica, astfel incat cetatenii cu drept de vot, care nu sunt in posesia unui act de identitate sau au actul de identitate expirat, sa poata obtine unul valabil. Potrivit unui comunicat de presa remis de administratia locala municipala, ghiseele serviciului vor functiona dupa urmatorul program: sambata, intre orele 8-14, si duminica, intre orele 8-21.
In vederea eliberarii actului de identitate, persoanele din categoria de mai sus se vor prezenta la ghiseu cu urmatoarele documente: cerere (de la ghiseu); certificat de nastere si certificat de casatorie (daca e cazul), in original si copie; hotararea de divort definitiva si irevocabila, in original si copie (daca e cazul); certificatul de deces, al sotului /sotiei decedat/decedata (daca e cazul); documentul cu care face dovada adresei de domiciliu, in original si copie; in cazul in care locuinta este proprietatea altei persoane, se va prezenta si proprietarul locuintei, care va avea asupra sa actul de identitate si actul care atesta dreptul de proprietate; cartea de alegator, in original; in cazul furtului actului de identitate, dovada de la politie din care sa rezulte ca s-a reclamat furtul; in cazul schimbarii domiciliului, certificatele de nastere ale copiilor minori, in original si copie, (daca e cazul); taxa – 11,00 lei, care poate fi achitata la ghiseele Serviciului Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei Zalau sau la oficiile postale din municipiu.